SENEST SET
FAVORITTER
Fast plads
Lukket kontor

Vallensbækvej 63, 2625 Vallensbæk

Mangfoldigt Kontorhotel

Fra 2500,-
Per plads om måneden
KONTAKT MÆGLER
Kontaktperson: Oliver Mørch
Telefon +45 6072 XX XX Se nummer
E-mail xx@houseofdreams.dk Se e-mail
Mægler Bliv kontaktet
Jeg accepterer hermed, at mægler/udbyder af dette emne kan kontakte mig pr. e-mail og telefon og samtidig accepterer jeg at Ejendomstorvet.dk sender mig e-mails med lignende emner i området helt uforpligtende.
Jeg accepterer ovenstående betingelser
KONTAKT MÆGLER
GEM TIL SENERE

Pladstype

Flexplads
Fast plads
Lukket kontor

Antal pladser

Op til 44 pladser
Fra 4-6 pladser pr kontor (21-32 m²)

Pris fra

2500 kr. pr plads/md
6500-13230 kr. pr kontor/md

Faciliteter

  • Trådløst internet
  • Fiber internet
  • Mødelokale
  • Kantine
  • Køkken
  • Gratis kaffe/the
  • Virtuel kontor
  • Parkering
  • Alarmsystem
  • Hæve-/sænke borde
  • Adgang 24/7
  • Aircondition
  • Handicapvenlig
  • Køleskabsplads
  • IT-support
  • Fitness
  • Bad
  • Udendørsareal
  • Trådløst internet
  • Fiber internet
  • Mødelokale
  • Kantine
  • Køkken
  • Gratis kaffe/the
  • Virtuel kontor
  • Parkering
  • Alarmsystem
  • Hæve-/sænke borde
  • Adgang 24/7
  • Aircondition
  • Handicapvenlig
  • Køleskabsplads
  • IT-support
  • Fitness
  • Bad
  • Udendørsareal

Adgang

  • 24/7
  • 24/7

Sagsnummer: House Of Dreams Type : Kontorhotel

Vi søger hermed nye lejere, til vores moderne kontorhotel på Vallensbækvej 63 hos House Of Dreams.

Kom forbi til en gratis kop kaffe og en uforpligtende fremvisning og se vores åbne kontorfællesskab, samt vores lukkede kontorer!

Vi har nemlig udvidet og har nu endnu flere pladser ledige.

Hos House Of Dreams betyder størrelsen af virksomheden nemlig ingenting. Om du er en enkeltmandsvirksomhed eller har flere ansatte i firmaet, så har vi plads til alle. Måske har dit firma endda brug for en ekstra gnist, eller at have folk omkring sig, som bringer både inspiration, men også motivationen frem i dig og virksomheden? Vi er her til at hjælpe dig på vej bedst muligt.

Herunder finder du lidt omkring vores forskellige muligheder.

Huset tilbyder følgende faciliteter:
*Fri internet
*Adgang 24/7
*Fri parkering
*Virksomhedsadresse
*Gratis kaffe
*Festlige aktiviteter
*Fredagsbar
*Mulig frokostordning
*Hæve-sænkebord
*Kontorstol
*Adgang til lounge og fælleskøkken
*Adgang til kantine
*Adgang til mødelokaler
*Adgang til konferencelokaler
*Adgang til fitnessrum
*Adgang til gamerrum
*Adgang til en stor terasse

Om vores åbne Kontorfællesskab:

Hos House Of Dreams fungerer halvdelen af bygningen som kontorhotel, som primært består af lukkede kontorer, hvorimod den anden halvdel rummer et stort kontorfællesskab. Vi bruger primært kontorfællesskabet til, at samle vores egne investeringer eller tilbyde selvstændige virksomheder en plads, så vi alle kan få gav af både motivation og inspiration. For os handler det ikke om kun at tilbyde lokaler eller pladser der konstituerer din arbejdsplads - det handler også om at sætte rammerne for et fagligt og professionelt netværk, hvor forskellige faglige kompetencer kan mødes og komme i spil under samme tag.

Sådan forholder det sig også for de forskellige foretagender, der befinder sig i House Of Dreams. De forskellige virksomheder har alle deres særprægede kompetencer med sig. Det gør det både spændende og oplagt at henvende sig til sine medlejere, hvis man er stødt på faglige udfordringer eller i det hele taget har brug for inspiration og ideudveksling. I House Of Dreams er der både virksomheder inden for samme branche og virksomheder fra vidt forskellige brancher.

Vi tilbyder dig ikke bare en plads - vi tilbyder dig et helt fællesskab.

Om vores lukkede kontorer:

6 personers kontor:
Nyistandsat kontor, med naturligt lysindfald og et sundt indeklima. Dette kontorlokale egner sig særligt til en virksomhed med 6-8 ansatte. Rummets beskaffenhed giver mulighed for løsning af arbejdsopgaver af varierende karakter. Der er plads til en del skrivebordarbejde, der kan kræve en høj grad af koncentration, som dynamisk projektarbejde.

4 personers kontor:
Nyistandsat kontor, med store vinduer der strækker sig over en hel væg, som giver et naturligt lysindfald og sundt indeklima. Hertil er der elektronisk solafskærmning og aircondition, til de solrige dage. Kontoret egner sig især til virksomheder med 4-5 ansatte. Her er det mulighed for, at koncentrerer sig om opgaverne i ro, samtidigt med at det lægger op til farlig sparring med andre virksomheder i kontorfællesskabet. Her får du to i ét, med mulighed for både fordybelse på kontoret, samtidigt med at du kan tage en del i det dynamiske fælleskab.

4 personers lukket kontor:
Nyistandsat kontor, med naturligt lysindfald og et sundt indeklima. Kontoret egner sig især virksomheder med 4-6 ansatte. Denne form for kontorlokale understøtter arbejdsopgaver, der kræver ro og koncentration. Kontoret lægger op til arbejde, der foregår på et skrivebord, og hvor samtaler kan holdes i al fortrolighed og uforstyrret.

Lyder det interessant og kunne du godt se dig gøre brug af denne mulighed?

Så kontakt mig allerede i dag og få en gratis kop kaffe og en lille rundvisning på det store kontor!

Med venlig hilsen I Best regards
Oliver Mørch
Business Developer

Office@houseofdreams.dk
+45 6072 4032

Kom forbi til en gratis kop kaffe og en uforpligtende fremvisning og se vores åbne kontorfællesskab, samt vores lukkede kontorer!

Vi har nemlig udvidet og har nu endnu flere pladser ledige.

Hos House Of Dreams betyder størrelsen af virksomheden nemlig ingenting. Om du er en enkeltmandsvirksomhed eller har flere ansatte i firmaet, så har vi plads til alle. Måske har dit firma endda brug for en ekstra gnist, eller at have folk omkring sig, som bringer både inspiration, men også motivationen frem i dig og virksomheden? Vi er her til at hjælpe dig på vej bedst muligt.

Herunder finder du lidt omkring vores forskellige muligheder.

Huset tilbyder følgende faciliteter:
*Fri internet
*Adgang 24/7
*Fri parkering
*Virksomhedsadresse
*Gratis kaffe
*Festlige aktiviteter
*Fredagsbar
*Mulig frokostordning
*Hæve-sænkebord
*Kontorstol
*Adgang til lounge og fælleskøkken
*Adgang til kantine
*Adgang til mødelokaler
*Adgang til konferencelokaler
*Adgang til fitnessrum
*Adgang til gamerrum
*Adgang til en stor terasse

Om vores åbne Kontorfællesskab:

Hos House Of Dreams fungerer halvdelen af bygningen som kontorhotel, som primært består af lukkede kontorer, hvorimod den anden halvdel rummer et stort kontorfællesskab. Vi bruger primært kontorfællesskabet til, at samle vores egne investeringer eller tilbyde selvstændige virksomheder en plads, så vi alle kan få gav af både motivation og inspiration. For os handler det ikke om kun at tilbyde lokaler eller pladser der konstituerer din arbejdsplads - det handler også om at sætte rammerne for et fagligt og professionelt netværk, hvor forskellige faglige kompetencer kan mødes og komme i spil under samme tag.

Sådan forholder det sig også for de forskellige foretagender, der befinder sig i House Of Dreams. De forskellige virksomheder har alle deres særprægede kompetencer med sig. Det gør det både spændende og oplagt at henvende sig til sine medlejere, hvis man er stødt på faglige udfordringer eller i det hele taget har brug for inspiration og ideudveksling. I House Of Dreams er der både virksomheder inden for samme branche og virksomheder fra vidt forskellige brancher.

Vi tilbyder dig ikke bare en plads - vi tilbyder dig et helt fællesskab.

Om vores lukkede kontorer:

6 personers kontor:
Nyistandsat kontor, med naturligt lysindfald og et sundt indeklima. Dette kontorlokale egner sig særligt til en virksomhed med 6-8 ansatte. Rummets beskaffenhed giver mulighed for løsning af arbejdsopgaver af varierende karakter. Der er plads til en del skrivebordarbejde, der kan kræve en høj grad af koncentration, som dynamisk projektarbejde.

4 personers kontor:
Nyistandsat kontor, med store vinduer der strækker sig over en hel væg, som giver et naturligt lysindfald og sundt indeklima. Hertil er der elektronisk solafskærmning og aircondition, til de solrige dage. Kontoret egner sig især til virksomheder med 4-5 ansatte. Her er det mulighed for, at koncentrerer sig om opgaverne i ro, samtidigt med at det lægger op til farlig sparring med andre virksomheder i kontorfællesskabet. Her får du to i ét, med mulighed for både fordybelse på kontoret, samtidigt med at du kan tage en del i det dynamiske fælleskab.

4 personers lukket kontor:
Nyistandsat kontor, med naturligt lysindfald og et sundt indeklima. Kontoret egner sig især virksomheder med 4-6 ansatte. Denne form for kontorlokale understøtter arbejdsopgaver, der kræver ro og koncentration. Kontoret lægger op til arbejde, der foregår på et skrivebord, og hvor samtaler kan holdes i al fortrolighed og uforstyrret.

Lyder det interessant og kunne du godt se dig gøre brug af denne mulighed?

Så kontakt mig allerede i dag og få en gratis kop kaffe og en lille rundvisning på det store kontor!

Med venlig hilsen I Best regards
Oliver Mørch
Business Developer

Office@houseofdreams.dk
+45 6072 4032

Læs mere

Teknik

Aircondition
Internet

SAMME PRISLEJE

Søg på flere Søg på flere
 
 
 
 
   
 
 
 
 
   
 
 
 
 
   
 
 
 
 
   
FREMHÆVET
   
 
 
 
   
   
 
 
 
   
   
 
 
 
   
   
 
 
 
   

SAGER FRA OVER 200 ERHVERVSMÆGLERE

Alle vores mæglere