Lukket garageanlæg med optimal udnyttelse i indre København
•28 parkeringspladser m. lifte til optimal udnyttelse
•9 stk. er udlejet
•Meget tæt på metro og daglige indkøb
•500 m til Kongens Nytorv og dens hærligheder
•Årlig anslåede afskrivninger kr. 259.766
OM ANLÆGGET:
Lukket garageanlæg med optimal udnyttelse
Garageanlægget indeholder i alt 32 parkeringspladser, hvoraf 4 stk. er solgt. Dvs. de resterende 28 parkeringspladser kan enten udlejes eller sælges ved udstedelse af parkeringslaugsbeviser. 9 stk. er i dag udlejet. 19 stk. er ledige for køber af anlægget.
Anlægget har fået installeret lifte, der bidrager til at udnytte kælderens arealer optimalt. Liftene udgør 11 af de 28 p-pladser Garageanlægget befinder sig i en gård med port. Porten til garageanlægget åbnes via en trådløs chip. Garageanlægget befinder sig i kælderetagen, og er en ejerlejlighed. Bygningen, hvori ejerlejligheden er beliggende, er opført i 1932.
BELIGGENHED:
Perfekt for bilister til og fra København
Borgergade ligger som en sidegade til Gothersgade og Store Kongensgade, der gør det let at komme til og fra garageanlægget med køretøj. På den anden side af blokken finder man Marmorkirken og den nye Metro Cityring (M3/M4). Ved indkørslen til garageanlægget finder man en stor Irma forretning. Derudover er der også en Fakta og SuperBrugsen indenfor 100 m. Der er ca. 500 m til Kongens Nytorv og alle dens seværdigheder, bl.a. som nabo til Nyhavn, Magasin, Hotel D’Angleterre, Strøget m.m
OMRÅDET:
København – indre by
København K omfatter den indre del af København, inklusive Christianshavn. Indre by fungerer som landets administrative og kulturelle hovedstad, og huser dermed store institutioner som Folketinget, en lang række ministerier, Det Kongelige Teater mm. Bydelen har et varieret erhvervsliv, hvor detailbutikker, caféer, restauranter og andre publikumsorienterede præger bybilledet. Mange liberale erhverv er også beliggende i indre by. Indre by rummer mange af Københavns store turistattraktioner. Derfor findes byens største koncentration af turister i denne bydel. Transport til og fra indre by, men også internt i bydelen klares nemmest på cykel eller med offentlig transport. Den seneste årrække er forholdene for cyklister forbedret væsentligt, via tiltag der fremmer cyklismen fremfor bilismen. Den offentlige transport er også under hastig udvikling. Det største initiativ på denne front af etableringen af den nye Metro Cityring, der i samspil med de eksisterende metrolinjer, binder indre by sammen både internt, men også med de øvrige bydele.