Ejendomstorvet.dk samarbejder med Help2Move

NÅR DU SKAL FLYTTE, SÅ SØRG FOR DET BLIVER EN GOD OPLEVELSE

Står du overfor at skulle flytte din organisation, så kan du sikkert nikke genkendende til, at det handler om at få lavet det bedste match imellem jeres behov og de rammer, som I skal bruge. Der er meget andet end bare et par flyttekasser og en flyttemand, som skal på plads, når ens virksomhed får ny adresse. Der er en lang række andre aspekter, som bør tages med i spillet.

Hvilken kultur er det I som virksomhed ønsker at arbejde jer hen mod? Hvilken stemning ønsker I på det ny kontor? Hvilken branding er det I ønsker? Af disse overordnede afdækninger følger der så en række mere konkrete områder, som der bør tages stilling til. Vil der være brug for arkivering, nedpakning, oprydning, opbevaring, udpakning eller bortkørsel. Hvad med de tekniske installationer lige fra computere til alarmer og VVS? Er rengøring og catering/kantine inkluderet det nye sted, fortsætter I med at benytte jeres eksisterende leverandører eller er der brug for noget nyt? Hvad med selve indretningen? Vi der være brug for møbler eller decideret ombygning af noget, for at det hele kommer til at fungere?

Alt dette er hvad vi hjælper med til at få styr på.

help2move kontakt

Om samarbejdet  

Ejendomstorvet.dk har indgået et samarbejdet med de førende indenfor flyttehjælp til virksomheder, Help2Move for at hjælpe virksomheder med at få en succesfuld flytning af lokaler.  

Om Help2Move

Help2Move ledes af administrerende direktør Martin Greve Halse fra domicilet i SoHo på Flæsketorvet i København. Virksomheden startede i slutningen af 2017, med udgangspunkt i en vision om at hjælpe virksomheder som vil flytte kontor, lager eller produktion til nye lokaler. Det kan være en krævende og langtrukken proces at flytte til nye lokaler. De fleste virksomheder er ikke forberedt på, hvor krævende det kan være at flytte lokaler, og derfor er der brug for en tjeneste som kan bidrage til at gøre flytningen succesfuld. Help2Move hjælper med at finde de rette leverandører indenfor flytning, tekniske installationer, kontormøbler, rengøring m.m. 

Idemændene bag Help2Move, Thomas Skytte og Nicolai Wylich, har en fælles baggrund som reserveofficerer i det danske forsvar og dybe fælles kompetencer indenfor marketing teknologi. De to stiftere har i årevis samarbejdet omkring kunders behov for etablering af høj kontekst kommunikationsplatforme på både: sociale medier, hjemmesider og marketing automation. 

Hvordan fungerer det? 

1. Kunden tilmelder sig Help2move på Ejendomstorvet med navn og email samt serviceområder, der ønskes tilbud på
2. Kunden modtager en email med et bekræftelseslink. Dette skal klikkes, hvorefter de sidste kontaktinformationer bedes udfyldes
3. Help2move finder nu 3 lokale og passende leverandører til kunden per serviceområde, der er anmodet om tilbud indenfor. Leverandørerne bliver gjort opmærksomme på at kunden ønsker at blive kontaktet med henblik på at modtage tilbud.
4. Kunden ringes op af leverandørerne, der vil høre nærmere ind til behovet og give tilbud på servicen eller produktet.
5. Kunden vælger frit mellem de tilbud, der er givet.


Ejendomstorvet.dk fungerer udelukkende som formidler mellem brugeren og Help2Move. 

Læs mere om Help2Move, herunder privatlivspolitik m.m. her: Help2move privatlivspolitik
Har du nogen spørgsmål til Help2Move så kan du kontakte dem på: info@help2move.dk 

Udfyld nedenstående kontaktformular, for at blive kontaktet af Help2Move:

Vælg et eller flere områder som du ønsker at Help2Move skal hjælpe dig med.

Flytning
Tekniske installationer
Rengøring
Kontormøbler
Catering og kantine
Byggeri
Jeg accepterer hermed, at HELP2MOVE modtager mine indtastede oplysninger og kan kontakte mig pr. e-mail og telefon. Ejendomstorvet.dk er udelukkende formidler og opbevarer ikke dine oplysninger. Se mere i vores privatlivspolitik
Jeg accepterer ovenstående betingelser
Få tilsendt dine gratis tilbud
;