Ofte stillede spørgsmål for annoncører

Er du ny annoncør? Eller har du blot brug for at genopfriske din viden om annoncering på Ejendomstorvet.dk? Så læs med her. Vi har nemlig samlet de 4 hyppigste spørgsmål, som vores support team bliver stillet, i en FAQ.

Sidder du inde med et spørgsmål, som ikke er besvaret nedenfor – eller har du blot lyst til at have en snak om din annoncering - så er du naturligvis altid velkommen til at ringe til os på 93 98 98 98 eller at sende os en mail. Vi besvarer henvendelser i hverdagene kl. 8.30-16.00.

Hvordan logger jeg ind på Ejendomstorvet?

Du kan logge ind på vores emneoprettelsesmodul via linket nederst i bunden på vores hjemmeside (klik på ”Mægler & annoncør login) eller via login-funktionen øverst oppe i hjørnet til højre. Når du klikker ”Log ind”, kommer der en boks frem. Her skal du vælge ”Mægler & annoncør login”, som fremgår længere nede på pop-up boksen.

Indtast medlemsnummer, bruger ID og adgangskode. Sidstnævnte kan resettes, hvis ikke du kan huske koden.

Hvordan opretter jeg et emne?

Du kan oprette et emne i vores emneoprettelsesmodul under ”Emner”.

Vi har lavet en vejledning, som guider dig igennem de forskellige steps. Find den under ”Vejledninger” i øverste menubar inde i emneoprettelsesmodulet.

Mit billede er utydeligt eller vender på hovedet?

Vi anbefaler, at du bruger billeder i størrelsen min. 800x600 pixels og i horisontalt format (liggende). Er billederne for små eller vertikale, vil vores system automatisk zoome ind på billederne for at tilpasse det til vores emnepræsentation. Det kan resultere i et utydeligt/grynet udtryk.

Er billederne taget med mobiltelefon, hvor du har vendt kameraet, kan det resultere i, at de vender på hovedet, når de uploades i vores emneoprettelsesmodul. Det skyldes, at vores system læser den oprindelige kodning i billedernes indstillinger.

Har du ikke mulighed for selv at redigere billederne og uploade på ny, eller at tage nye billeder, er du velkommen til at kontakte vores support team. Vedhæft evt. billederne samt sagsnummer på mail til info@ejendomstorvet.dk. Så kigger vi på det.

Mit emne er udlejet – hvad gør jeg nu?

Har du fundet en lejer, skal annoncen afmeldes inde i emneoprettelsesmodulet. Du kan klikke ”Afmeld” ud for det emne, som du ønsker at afmelde. I pop-up boksen kan du angive årsag samt lejeprisen. Sidstnævnte indgår anonymt i vores udbuds- og omsætningsstatistik.

Er emnet ikke udlejet, men ønsker du at afmelde af andre årsager, skal du vælge ”Udgået” i pop-up boksen og angive årsag.

Er du Light-annoncør, vil betalingsflowet automatisk ophøre, når du har afmeldt annoncen.

Er du Premium-annoncør, og ønsker du ikke længere at have en aktiv konto hos os, skal du afmelde dine annoncer og indsende en opsigelse pr. mail til info@ejendomstorvet.dk. Husk at angive dit medlemsnummer.

Hvordan opretter jeg en god annonce?

Der er mange parametre, som er med til at udgøre en god annonce.

Det omhandler blandt andet:

  • Skarpe billeder i god kvalitet
  • Relevante billeder af lokalet og ejendommen - både udefra og indvendigt
  • Beskrivende tekst og fængende overskrift
  • Brug af nøgleord

Du kan læse meget mere om vores gode tips til annoncering på Ejendomstorvet her.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan får jeg hjælp som annoncør eller medlem på Ejendomstorvet.dk

Her på siden kan du finde de oftest stillede spørgsmål vedrørende login, oprettelse og sletning af emner m.m. Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte os på +45 93 98 98 98 eller på info@ejendomstorvet.dk