Menu

5 gode råd til virksomhedens flytning

EJENDOMSTORVET.DK - 02 MAJ 2018 - #EFFEKTIVITET

Her får du 5 gode råd til din virksomheds flytning:

Flytning

Tidsplan

Hvornår forventer i at skulle flytte?
At flytte en virksomhed kan tage lang tid og kræver struktur, planlægning og ikke mindst viljestyrke. Tag stilling til hvornår din nuværende kontrakt skal opsiges, så det passer med den nye kontrakt. Hvor meget indhold skal skiftes ud i virksomheden og hvornår skal der bestilles nyt interiør, så det kan blive leveret i god tid?

Faciliteter

Hvad indeholder dit nye lokale?
Lav et overblik over mangler, som skal laves inden, I flytter ind. For eksempel strøm, belysning, køkken, toilet osv.

Budget

Gør op med dig selv, hvor meget det må koste dig at flytte ind i nye lokaler og husk at være opmærksom på udgifter som lejeprisen mulig´vis ikke omfatter – såsom rengøring, el og vand. Husk desuden at medregne udgifter til selve flytningen, for eksempel flyttefirma og rengøring af de gamle lokaler.

Lejekontrakt

Lejekontrakten er dit juridiske dokument, det er vigtigt at gennemgå denne med en professionel rådgiver, før den underskrives. Vær altid opmærksom på, hvilke udgifter der ikke er indeholdt i kontrakten.

Indflytning

Planlæg din indflytning og involver dine medarbejdere og samarbejdspartnere. Husk desuden at annoncere praktiske ændringer til relevante partnere i god tid. Dette kan for eksempel være parkering, vareindlevering og lignende.

 

Men hvad så hvis jeg endnu ikke har fundet det rette lokale at flytte min virksomhed ind i, tænker du måske. Jamen så er det da oplagt for dig at hoppe ind på Ejendomstorvet.dk, hvor du kan søge blandt hele landets ledige erhvervslokaler, investeringsejendomme og kontorpladser!

Fik du læst?

Se alle indlæg i kategorien effektivitet

0 kommentarer


Skriv en kommentar

(max 1000 karakterer)
SKRIV KOMMENTAR