Menu

4 råd til at spare tid i løbet af arbejdsdagen

NYKREDIT ERHVERVSBANK - 29 JANUAR 2020 - #EFFEKTIVITET

Indlægget er bragt i samarbejde med Nykredit ErhvervsBank

Vidste du, at du på Nykredit Erhvervsbanks hjemmeside og LinkedIn kan få gode tips og tricks til, hvordan du bliver endnu mere effektiv i din arbejdsdag?

Nykredit Erhvervsbank har nemlig startet konceptet #JagtenPåDenEkstraTime. De giver dig ganske enkelt de bedste tips og tricks til at undgå spildtid i din arbejdsdag.

Den effektive arbejdsplads

Et koncept som må siges at være lige i Ejendomstorvets ånd. Her på Ejendomstorvets Erhvervshub har vi jo netop fokus på den effektive arbejdsplads.

Nykredit Erhvervsbank har blandt andet været forbi Børsen Gazelle Accelerator-konference i Aarhus. Her snakkede de med de deltagende om, hvad de gør, for at spare tid i løbet af arbejdsdagen. Og der var mange gode råd at hente.

I dagens video får du et godt tip til at spare tid i løbet af arbejdsdagen fra Henrik Akselbo, administrerende direktør hos Bloggers Delight, Mia Wagner, administrerende direktør hos Freeway, salgschef i Signaturgruppen, Rasmus Kjærgaard og Louise Nicoline Lund som er Influencer Marketing Advisor hos Bloggers Delight.

De 4 råd lyder altså på:

  1. Brug et system som kan hjælpe jer med at mindske jeres administrative arbejde. Hos Bloggers Delight bruger de for eksempel appen Pleo. Med denne kan medarbejderne lægge et billede ind af kvitteringer fra køb med deres firmakort. Kvitteringerne ryger på den måde direkte videre til bogholderiet, som kan lægge det ind i deres regnskabssystem. På den måde sparer de masser af tid og slipper for bøvl med kvitteringer, som bliver væk.
  2. Gør jer selv den tjeneste og brug lidt tid på at analysere jeres arbejdsprocesser. På den måde kan i vurdere, hvor der er behov for at uddelegere ansvarsområder. Når man deler ansvaret ud til flere mennesker, undgår man, at medarbejderne står i kø med spørgsmål hos lederen.
  3. Sæt nogle tidspunkter af på dagen, hvor du læser, behandler og besvarer de e-mails, som du løbende modtager. På den måde kan du bruge den resterende del af dagen på dagens to-do-opgaver.
  4. Lav en organiseret to-do-liste. Louise bruger for eksempel appen, Wunderlist. Den hjælper hende med hele tiden at være ajour med, hvad hun har nået og ikke har nået.

Effektiv og fokuseret arbejdsdag

De 4 råd hjælper dig til at arbejde mere effektivt og fokuseret igennem hele dagen. I det lange løb kan det spare dig for rigtig meget spildtid. Prøv det selv!

Hvis du vil have flere gode tips og tricks til at undgå spildtid, vil vi råde dig til at holde dig opdateret her på Ejendomstorvets Erhvervshub. De kommende uger deler vi nemlig endnu flere gode råd fra Nykredit Erhvervsbank. Og vi kan allerede nu afsløre, at der er både god inspiration og masser af tid at hente!

Leder du efter nye lokaler til din virksomhed?

Hvad end du er ude efter et nyt erhvervslokale, en kontorplads eller en investeringsejendom, så kan du finde det på Ejendomstorvet.dk. Du søger helt gratis og uforpligtende blandt hele landets ledige emner. Klik her og start din søgning allerede nu.

Fik du læst?

Se alle indlæg i kategorien effektivitet

0 kommentarer


Skriv en kommentar

(max 1000 karakterer)
SKRIV KOMMENTAR